Zánět močového měchýře: Jak na něj vyzrát a předcházet mu?

Jedním z nejméně příjemných onemocnění je zánět močového měchýře, kterým trpí většina naší populace. Takové onemocnění se však může vyskytnou téměř u každého, a to, aniž by se byl toho vědom. Projevovat se přitom může velmi mírně a nemocný si tyto příznaky nemusí zprvu vůbec uvědomovat. Pokud je již máte, můžete se onemocnění zbavit dříve, než se zcela projeví.

Zánět měchýře můžete vyléčit i doma

Zánět močových cest či močového měchýře se řadí mezi jedny z nejvíce nepříjemných onemocnění, kterým si projde za život téměř každý. Příčin je mnoho a někdy si jich nemusíte být ani vědomi. Nejčastěji však ke vzniku zánětu dochází při nachladnutí, nechráněném pohlavním styku či špatné hygieně. Při troše neopatrnosti se totiž do močové trubice mohou dostat bakterie, které se ihned začnou rychle množit a tvořit zánět.

Přečtěte si zajímavý článek:  Nejkvalitnější jogurty pochází z jihu Čech

Pokud se navíc taková situace podcení, může vše skončit i zánětem ledvin a jejich zkolabováním. Právě proto je důležité své tělo poslouchat a vnímat jakékoliv změny. Jestliže pociťujete při močení pálení či jiné nepříjemné projevy, je možné, že se jedná právě o zánět močových cest. V takovou chvíli je na místě začít užívat dostupné doplňky stravy a minerály, které obsahují zejména brusinky. Jestli se bolesti stupňují a přibývají další příznaky, je nutné neprodleně navštívit lékaře.

Nejdůležitější je především prevence

Pokud se chcete zánětu močových cest vyhnout, měli byste věnovat svoji pozornost zejména prevenci, díky čemuž můžete předcházet i vážnějším onemocněním. Prvním krokem je především pravidelný pitný režim, který zajistí, že se v močové trubici nebudou moci usazovat bakterie.

Přečtěte si zajímavý článek:  Znáte výhody pravidelného používání biolampy? Přečtěte si o tom

Pomoci vám mohou i vitamíny a minerály, které posílí vaši imunitu a pomohou jí s bakteriemi bojovat. Vhodné je užívat i doplňky stravy, které vám pomohou posílit močové cesty. Dobrou volbou jsou například  brusinky v tabletách od českého výrobce Naturvita, které si můžete volně zakoupit na e-shopu Gigalekarna.cz.

Přidej komentář

Your email address will not be published.