Znáte výhody pravidelného používání biolampy? Přečtěte si o tom

Z dětství si pamatuji červené světlo biolampy, které mi pomáhalo od nejrůznějších neduhů. Tyto přístroje byly jedny z vybaveních lékařských oddělení či lázeňských zařízení. Pojďme se tedy nyní společně podívat,  jaká je v dnešní době nabídka biolamp, k čemu slouží a zda-li jsou běžně dostupné.

Obecně zle tedy říci, že biolampy léčí lidský organizmus pomocí infračerveného záření.  Jedná se o lékařsky certifikované přístroje, ať už příruční či vhodné pro ustavení v místnosti.  Při léčbě biolampou je využíváno přírodní světlo, tudíž své tělo můžeme léčit přirozeným  způsobem, kdykoliv během dne či noci,  bez užívání léku.

Co vše je možné Biolampou léčit?

Účinky biolampy můžete využívat jako pomoc při péči o pleť a pokožku,  pomůže Vám potlačit projevy stárnutí a umocnit a prodloužit účinky přípravků pro péči o pleť (pomoci slaboproudého přírodního červeného světla) přináší naprosto přirozenou metodu omlazení pleti.

Přečtěte si zajímavý článek:  Stres může mít negativní účinky na vaše zdraví. Zbavte se ho jednou provždy

Dále pro zlepšení krevního oběhu, zlepšení metabolismu,  regulaci a vyvážení nervového systému, posílení buněk a imunitního systému, regulaci produkce hormonů, enzymů, regulaci tlaku Vám pomůže zařízení, které léči pomocí infračerveného minerálního záření, jenž je produkováno při záření speciálních zářivek přes unikátní sklo, které je vyrobeno ze 43 různých minerálů! Jedná se o novou vylepšenou generaci již zmíněných biolamp ve starších zdravotnických zařízeních.

Vystavování svitu biolampy,  je tedy stále oblíbenou formou pro zlepšení jak fyzického, tak psychického stavu těla a mysli.  Lidské tělo vyzařuje několik druhů energií – světlo, teplo a magnetické pole. Tyto prvky dohromady tvoří biovlny (BFS) o specifické frekvenci. Pokud je některá z těchto složek oslabena, pak jsou vyzařované biovlny narušeny a trpí tím fyzický stav člověka i jeho duševní zdraví.  Z tohoto důvodu je tedy vhodné tělu pomoci účinky biolampy.

Přečtěte si zajímavý článek:  Železo: Proč je pro naše tělo důležité a jak poznáte, že ho máte nedostatek?

Další situace, kdy biolampa pomáhá

• při péči o tělo: zvýšení kvality hlubokého spánku, vyšší účinnost kosmetických krémů, produkce hormonů na zpomalení příznaků stárnutí,
  • pro útlum bolesti: bolesti a nemoci krčních obratlů, bolesti hlavy, škrábání v krku, bolesti zubů, bolesti zad a v kříži  bolesti nohou, zánětlivých bolestech,
  • po sportovní zranění: vymknutý kotník, bolesti a křeče svalů, poranění měkkých tkání, zvýšená odolnost proti únavě, atd.

Přidej komentář

Your email address will not be published.